Autobaterie EXIDE Premium

Nejprodávanější

Autobaterie EXIDE Premium 100Ah, 12V, EA1000
 
2 495 Kč
(2 061,98 Kč bez DPH)
Autobaterie EXIDE Premium 77Ah, 12V, EA770
Autobaterie EXIDE Premium 77Ah, 12V, EA770
Skladem (371 ks)
Kód: E4804
 
2 050 Kč
(1 694,21 Kč bez DPH)
Autobaterie EXIDE Premium 64Ah, 12V, EA640
Autobaterie EXIDE Premium 64Ah, 12V, EA640
Skladem (227 ks)
Kód: E4797
 
1 695 Kč
(1 400,83 Kč bez DPH)
Autobaterie EXIDE Premium 72Ah, 12V, EA722
Autobaterie EXIDE Premium 72Ah, 12V, EA722
Skladem (307 ks)
Kód: E4801
 
1 850 Kč
(1 528,93 Kč bez DPH)
Autobaterie EXIDE Premium 53Ah, 12V, EA530
Autobaterie EXIDE Premium 53Ah, 12V, EA530
Skladem (239 ks)
Kód: E4794
 
1 495 Kč
(1 235,54 Kč bez DPH)
Autobaterie EXIDE Premium 85Ah, 12V, EA852
Autobaterie EXIDE Premium 85Ah, 12V, EA852
Skladem (214 ks)
Kód: E4805
 
2 185 Kč
(1 805,79 Kč bez DPH)
Autobaterie EXIDE Premium 47Ah, 12V, EA472
Autobaterie EXIDE Premium 47Ah, 12V, EA472
Skladem (208 ks)
Kód: E4793
 
1 325 Kč
(1 095,04 Kč bez DPH)
Autobaterie EXIDE Premium 61Ah, 12V, EA612
Autobaterie EXIDE Premium 61Ah, 12V, EA612
Skladem (123 ks)
Kód: E6245
 
1 665 Kč
(1 376,03 Kč bez DPH)
Autobaterie EXIDE Premium 90Ah, 12V, EA900
 
2 250 Kč
(1 859,50 Kč bez DPH)
Autobaterie EXIDE Premium 45Ah, 12V, EA456
 
1 560 Kč
(1 289,26 Kč bez DPH)
3 položek celkem
Autobaterie EXIDE Premium 85Ah, 12V, EA852
1 805,79 Kč bez DPH
2 185 Kč

Autobaterie EXIDE Premium EA 852, kapacita 85...

Kód: E4805
Autobaterie EXIDE Premium 95Ah, 12V, EA954
2 264,46 Kč bez DPH
2 740 Kč

Autobaterie EXIDE Premium EA 954, kapacita 95...

Kód: E6243
Autobaterie EXIDE Premium 95Ah, 12V, EA955
2 264,46 Kč bez DPH
2 740 Kč

Autobaterie EXIDE Premium EA 955, kapacita 95...

Kód: E6244

Autobaterie EXIDE Premium - vysoce koncentrovaná energie, velká kapacita a vysoký startovací výkon v jednom!

Obrovské výhody moderního procesu a vynikající kvalita materiálů umožnily vyvinout baterii která:

  • má prodlouženou životnost v porovnání se standardními bateriemi díky:
    • lepší schopnosti opětovného nabití a spotřeby elektrického náboje, jež je zajištěna přilnavější pastou na kovových mřížkách elektrod,
    • zvětšené rezervní kapacitě umožněné silnějšími deskami,
    • větší odolnosti vůči vnitřní korozi získané výrobou mřížek střihem v tahu za studena (EXMET) a využitím zdokonalených materiálových přísad.
  • zaručuje vysoký startovací výkon, spolehlivost za všech klimatických podmínek a vysoký počet bezstarostných nastartování motoru.

MAGICKÉ OKO KONČÍ aneb proč je výhoda mít baterku bez oka...

1) Máte zcela nový a čerstvý model autobaterie Exide s inovovanými konstrukčními prvky – nová řada Premium (vylepšením prošly jak elektrody – mřížkové desky, tak ostatní konstrukční prvky, které lépe vedou elektrický proud)


2) Magické oko je spíše pro zlost a Exide byl posledním z velké trojky výrobců, který ještě tento doplněk používal. Ostatní dva evropští velkovýrobci (Varta a Banner) již doplněk dávno odstranili.


3) Proč? To je velmi jednoduché. Magické oko je hustoměr ponořený v jednom jediném článku, vždy uprostřed baterie. Magické oko tak poskytuje pouze velmi orientační informaci o stavu nabití akumulátoru, spíše však o stavu nabití jednoho měřeného článku. Prostě se měří hustota a pokud tato klesá, mění se barva pod průhledem. Ta signalizuje 3 stavy. a) v pořádku. b) nabít a c) vyměnit
Pokud jste alespoň částečně technicky vzdělán, asi tušíte, že tento primitivní způsob nemůže korektně určit stav baterie. Byl to spíše marketingový tah, který způsoboval často zmatení uživatelů.


4) Zmatení působil zejména fakt, že
- při hlubokém vybití „hlásilo“ oko vyměnit. A při tom stačilo baterii pouze oživit nebo pořádně nabít.
- při poruše jiného článku, než toho měřeného, hlásilo oko „vše v pořádku“, ale baterie nestartovala ani nemohla
- při hlubokém vybití a následném nedostatečném dobití hlásilo oko při různém protřepání různé stavy, to způsoboval fenomén zvaný stratifikace elektrolytu (neboli rozvrstvení – různé hustoty v různých hloubkách ponoru)
- z 95% případů ke konci životnosti neodejde článek, ale pouze dojde k tzv. proformování elektrod (ztráta mechanické vazby mřížky a aktivní hmoty), potažmo ztrátě schopnosti baterie vytvářet proud a přenášet jej přes mřížku k praporcům a dále k pólovým zakončením (konektorům) hustota elektrolytu však zůstává stále v normě a oko tedy hlásí stav „vše v pořádku“ opět tedy matoucí